Hej och välkomna!

Idag är det torsdag och jag bestämde mig för att starta den här bloggen under morgonkaffet. Jag har under ett tag känt att jag vill dela med mig av min historia, men då den är mycket känslig måste jag hålla mig anonym. Jag Hoppas att jag ändå, trots anonymiteten kan nå ut till flera som kanske befinner sig i min sits eller till folk som har någon i sin närhet som går igenom något liknande. 
 
Bloggnamnet "Att välja liv" har jag valt då det är just detta min blogg ska handla om. Den kommer beröra min kamp mot att få rätt vård, den kommer beröra alla år av missbruk (jag har nog missbrukat allt som går att missbruka), och den kommer att beröra hur det är att leva med en kronisk psykisk sjukdom. Jag har idag valt att leva och jag väljer livet före allt svart som lockar bort mig från det.
 
Jag tror att detta kommer bli helande för mig och att jag även kan finnas där som någon slags inspiration till någon annan vilsen själ där ute. 
 
På återseende!
Allmänt | |
Upp